Sitemizde 184 adet oyun,yama ve hile var.


Google Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor

11
( Yüksek Kalite )



Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor
Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor 5.00/5 (100.00%) 1 vote

Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor

Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor

Merhaba sevgili kral hile takipçileri,

Şu ana kadar yaptığımız paylaşımlar hep hile ile ilgiliydi.Ancak sitemizin açılışında belirttiğimiz gibi sadece hile değil oyun ve oyun yamaları ile de hizmet vereceğimizi açıklamıştık.İşte bu amaçla şimdi de oyun yamalarına ilk paylaşımı yapıyorum.Euro truck Simulator 2 havalı korna oyunu oynayanlar tarafından çok sık aranılan bir yamadır.Sanırım internet üzerinden en çok aranan yamaların derlemesi yapılsa bu yama ilk sıralarda kesinlikle yer alacaktır.Oyunu oynarken kornaya bastığımızda boğuk bir korna sesi tırımızdan çıkmakta.Yani çıkan ses hiç kulağa hoş gelmiyor.Oyunu oynarken iyice moda gireyim havalı korna ötsün abi ötecekse diyorsanız buyurun yazımızı okuyun.Adam gibi korna olsun istiyorsanız bu yama tam size göre.

Bu yama içerisinde 4 farklı ses bulunmaktadır.Yani yamayı indirdiğimiz tek bir havalı korna duymuyorsunuz.4 farklı melodide ötüyor.Euro truck simulator 2 havalı korna yamasını sitemiz üzerinden indirdiğinizde videodaki 4 farklı melodiden istediğinizi seçip oyuna yükleyebilirsiniz.4 farklı kornanın içerisinden istediğiniz bir tanesini seçeceksiniz yani 4ünü birden yüklemeyeceksiniz.Çünkü 4ünü birden çalmanız mümkün değil arkadaşlar.Ayrı Ayrı yükleme ile euro truck simulator 2 havalı korna Ları tek tek yüklersiniz.Şimdi gelelim yükleme işlemi nasıl yapılır.Bu işlem genelde bütün yamalar için neredeyse aynıdır çünkü mod klasöründe bitmekte olay.İndirdiğiniz yama içerisindeki dosyayı Belgelerim / Euro truck simulator 2 / Mod klasörü içerisine atıyorsunuz.Daha sonra oyuna girip yamanın yüklenip yüklenmediğini görebilirsiniz.

Dosyamızın boyutu 118 Mb dır.Yani biraz fazla olsada yüklediğinize değecek bir yama arkadaşlar.Ancak şöyle bir sıkıntı olabilir bunu da belirtmek istiyorum.Bizim bilgisayarımızda Euro truck simulator 2 1.1.1 Sürümü yüklü durumda yani oyunun ilk versiyonu.Bizde herhangi bir sorun olmadan çalıştı.Ancak yeni çıkan sürümler için çalışıp çalışmadığını deneyemedik.Umarım yeni sürümlerde de çalışır.Kralhile.com adresini takipte kalarak en kral hileleri ve oyun içeriklerini indirebilirsiniz.Sizler için en iyi paylaşımları yapmaya devam edeceğiz.Hepinize iyi eğlenceler dilerim.

Aşağıdaki videodan Ets 2 havalı korna yamasına bakabilirsiniz.Hepinize iyi seyirler.

{{Indirme Linki}}

Ets 2 Havalı Korna Yaması Indir : Tıkla Indir

Son Indirmeler


Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor


38.943
Oyun Bilgileri 1 sene önce eklendi
Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor

Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor 5.00/5 (100.00%) 1 vote Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor Merhaba sevgili kral hile takipçileri, Şu ana kadar yaptığımız paylaşımlar hep hile ile ilgiliydi.Ancak sitemizin açılışında belirttiğimiz gibi sadece hile değil oyun ve oyun yamaları ile de hizmet vereceğimizi açıklamıştık.İşte bu […]

Tür: Euro Truck Simulator 2 YamaLar

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Euro truck Simulator 2 Havalı KornA YamAsı İndir / Çalışıyor” konusunda 47 Yorum bulunuyor.
  1. Efe - 12 ay önce demiş ki:

    Peki Nasıl Kuruluyor

    • SERKAN - 12 ay önce demiş ki:

      ULAN ONUDA BİLMİYOSAN BAK

      bilgisiyarım>belgeler>euro truck similator2>mod´ içine at tamam
      bebek oyuncağı çaktı

  2. burhan - 12 ay önce demiş ki:

    gerçekten çalışıyo tşk ederim

  3. hamza akyol - 12 ay önce demiş ki:

    nerden iniyo yaaaa

  4. hüseyin - 12 ay önce demiş ki:

    çalışmıo aynı korna calıo nası değiştiricez yardım

    • şoför98 - 11 ay önce demiş ki:

      oyun kapalıyken bu işlemi yap bak hüseyin indirdiğin winrar dosyasını belgelerimdeki euro truck simulator 2 klasörünü aç mod klasörünün içine koy winrar dosyasının üstüne sağ tıkla buraya çıkart de mod klasörünün içine yeni bir klasör gelcek oklasörün içindeki 4 tane scs dosyasını mod klasörüne koy ve belgeleri kapat

  5. mahmut - 12 ay önce demiş ki:

    süperrr

  6. arman - 12 ay önce demiş ki:

    indiremiyorum yardım edin

  7. eg 1903 - 11 ay önce demiş ki:

    yaptım ama olmuyor biri bana yardım edebilirmi
    belgelerim sonra da moda koydum ama olmadı

    • admin - 11 ay önce demiş ki:

      versiyondan kaynaklı bir sorun olabilir. Bu sanırım 1.1.1 de sorunsuz çalışıyor.

    • şoför98 - 11 ay önce demiş ki:

      dosyaları buraya çıkart de yeni bir klasö gelcek o klasörün içindekileri modun içine koy

  8. bunalım - 11 ay önce demiş ki:

    admın slm. ya ben bu oyunu yukledım guncelledım pişman oldum sonra.1.1.1 bulamıyorum lütfen yardımcı olurmusun acıl bekliyorum cvp

    • admin - 11 ay önce demiş ki:

      oyunun 1.1.1 versiyonunu mu arıyorsun ?

  9. bunalım - 11 ay önce demiş ki:

    Evet lütfen sevınırım

  10. nickmick - 11 ay önce demiş ki:

    1.4.8 de denedim çalışmıyor. halbuki çok beğenmiştim :(

  11. sedat aydın - 11 ay önce demiş ki:

    peki nasıl indiriliyo

  12. Emre AKKUŞ - 11 ay önce demiş ki:

    Bir üst seviyelerde çalışmaz. 4. korna biraz geç geliyor ses kaydı yaparken sıkıntı olmuştu. beğendiğiniz için teşekkürler.

  13. Furkan - 10 ay önce demiş ki:

    İLLA SCANİAMİ

  14. hamza çiftçi - 10 ay önce demiş ki:

    cok güzel

  15. said - 9 ay önce demiş ki:

    nerden indiriliyor

  16. said - 9 ay önce demiş ki:

    indirdim çook güzel

  17. abdurrahman danışş - 9 ay önce demiş ki:

    ahhh

  18. ErDeM - 9 ay önce demiş ki:

    Euro Truck Simulator 2 Oyunu İndir – Tır Simülasyon Oyunu

  19. sefa - 9 ay önce demiş ki:

    bu şey nerden iniyor

  20. Uğur Kaplan - 9 ay önce demiş ki:

    Geçen Euro Truck.da Berlinden Salzburga basınç tankı götürüyorum, gece 3. Radyoda ne çalsa beğenirsin: Aşık Veysel – Kara Toprak

  21. KUMSAL GÜNDÜZ - 9 ay önce demiş ki:

    Hiç mi Euro Truck similator oynayan kız görmediniz

  22. AsamoHA - 9 ay önce demiş ki:

    Kahve ve euro truck keyfi.. amann kim gitar çalışacak :D

  23. asıkserseri - 9 ay önce demiş ki:

    bu kornalar nasıl değisiyor acill cevap

    • admin - 9 ay önce demiş ki:

      Kornalar oyun içerisinde değişmiyor hocam. Her birini ayrı ayrı deneyip kullanmak istediğiniz hangisi ise onu kullanıyorsunuz.Yani hepsini birden kullanamazsınız.

  24. emircan - 9 ay önce demiş ki:

    admin bu türkiye haritası ets 2 için yokmuu lütfenn yardımmmmm !!!!!!!

    • admin - 9 ay önce demiş ki:

      Türkiye haritası ets 2 için çıkmadı. Eğer böyle bir çalışma yapılırsa paylaşırım.

  25. emircan - 9 ay önce demiş ki:

    ADMİN BİŞİ SORCAM BN KIŞ MODU İNDİRMİŞTİM KURDUM VE OYUNA GİRDİM AMA SADECE ETRAFTA KAR VAR HİÇ KAR YAĞMIYOR YARDIM ET LÜTFENNN

  26. alirıza aydın - 8 ay önce demiş ki:

    ya admin ben indirdim modada attım ama oyun içinde nerde görcem kornaları

    • admin - 8 ay önce demiş ki:

      hocam sanırım klavyenin H veya F tuşuyla korna çalışıyo basılı tutun

  27. erdem - 8 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar oyunu tam olarak nerden indiriyoruz lütfen yardımcı olum

  28. hunkar4545 - 7 ay önce demiş ki:

    yukarıda mor renkte indir yazıo ordan indirin

  29. vural - 7 ay önce demiş ki:

    admin nerden iniyo bu indiremedim acilll yardim

  30. scania - 7 ay önce demiş ki:

    indirdim ama oyundan atiyo 1.1.1 de calismiyomu??????

  31. ömer deniz - 7 ay önce demiş ki:

    inmiyo ya lütfen yardımcı olun :(

  32. enes - 6 ay önce demiş ki:

    mediaget’i indirdim daha ne yapacam

  33. kerem - 5 ay önce demiş ki:

    havalı korna istiyom

  34. Enes - 5 ay önce demiş ki:

    çalışmıyor nasıl yapacağız yardım edin…

  35. Yunus - 5 ay önce demiş ki:

    eline sağlık kardeşim on numara çalışıyor sıkıntı yok sağolasın :)

  36. muhammet - 4 ay önce demiş ki:

    nasıl yapılıyor bana gösterebilrimisiniz

  37. ekrem - 4 ay önce demiş ki:

    arkadas yamayı indiriyosunuz istediniz kornayı seciyorsunuz sora oyunun euro simulator dosyasına giriyosunuz moda atıyosunuz

  38. burak - 4 ay önce demiş ki:

    korna hangi tuşla çalınır